ZelihaAcarrr Kızlar sabahları uyandığımda sağ elimin parmakları şiş uyuşuk ve karıncalanma gibi oluyor. 26. Haftadayım. Gün içerisin de bazen geçiyor bazen geçmiyor böyle bir durum yaşayan var mı bir haftadır olmaya başladı yeni .daha önce böyle birşey yoktu 🥴
Drymama ZelihaAcarrr Evet bana da oluyor sabahlari bazen sag bazen sol elim siş uyaniyorum sonra geciyor normal bir durum oldugu yaziyor 😊
Papatya000 ZelihaAcarrr senin tine iyi ben felçli olıyorum parmaklarım hareket etmiyor zombi gibi 😂 ayaklar zaten almış başını gidiyor
AysegulArici ZelihaAcarrr muhtemelen magnezyum eksik canım bı doktoruna sağlık ocağına gidip danış tahlil yaptır ilerliyor yoksa
Ozgerenali ZelihaAcarrr sabah ellerimde şişlik benimde oluyor 28 haftalıgim bu 3. Gebeliğim ikisinde hiç olmamışti 1 hafta öncede sağ elimde karincalanma oldu Efham yaptim baya ama sonra geçti umarim kötü biseyin işareti değildir
ZelihaAcarrr Drymama doktorunuza hiç sordunuz mu bu durumu yani bi ilaç falan verir mi yoksa doğuma kadar böyle mi olacak sonra geçecek mi acaba 😞😔
Drymama ZelihaAcarrr Yok ilac falan vermiyo bana her gun olmadigi icin ustünde durmadim ama okudugum izledigim seylerde normal demis doktorlar bu arada magnezyum falan ben de kullaniyorum haftalardir vitamin eksikliginden dolayi olacagini sanmiyorum bazi olan seyler normal cok takiliyorsaniz sorun gecmis olsun 😊
ZelihaAcarrr AysegulArici ama hamileliğimin 3.ayından beri vitamin kullanıyorum Demir,kalsiyum,omega 3 magnezyum ☹️ Birde geçen haftadan beri böyle neden olduğunu çözemedim herşey yolunda gidiyordu😞🥺
AysegulArici ZelihaAcarrr himm kullanıyorsan o an başka sıkıntı var canım ama korkma bendede oluyordu magnezyumdan dedi doktor sende bı sağlık ocağına git için rahat etsin ama olabiliyor vücut ancak alışıyor☺️