Allahkahretmesin1 Geçtiğimiz bayramdan sonraki gün kürtaj olmuştum hatta reglimi de oldum biteli 4-5 gün oluyor ama bugün tekrardan kanama başladı tertemiz taze kan geliyor ne yapmam lazım normal mi başına gelen var mı
annebebek6748 Allahkahretmesin1 Doktora gitmen lazim burda sana kim ne diyebilir ki doktor bile gormeden bise soylemez
Allahkahretmesin1 annebebek6748 Doktora gitmem gerektiğini ben de biliyorum yaşayan var mı bilgi almak için yazdım
annebebek6748 Allahkahretmesin1 Korkmali miyim diye soru acmissin ya canim simdi biri cikip sana benimde kanamam oluyo korkcak bise yok dese ona gore mi sekillenceksin ya parca bise kaldiysa icerde kanama her insanda kendine ozgu bisedir doktordan baskasindan akil.alinmaz bu konuda
Allahkahretmesin1 annebebek6748 parça kaldığını pek sanmıyorum çünkü parça kalırsa kanaman bitmez demişti doktorum vücut sürekli o parçayı atmaya çalıştığı için kanama olur demişti ama kürtajdan 1 hafta sonra kanamam tamamen kesildi ve pıhtılı kanama vs olmadı kürtajdan 29 gün sonra da regl oldum tam günümde