gizem3435 Hanımlar merhaba Son adet tarihim 2 temmuz. Evde test yaptım pozitif çıktı. Kan verdim 17 ağustosta kan testim 16bin 299 çıkmıştı. Henüz doktora randevu bulamadım. Ne kadarlık gebeyim tecrübeniz varsa yardımcı olabilir misiniz ?
gizem3435 🙏 teşekkür ederim. Ben de öyle baktım sistemden ama eski gonderilere baktığımda çok farklı şeyler yazmışlar kafam karıştı.
yagmuraltintass gizem3435 artık gidebilirsiniz kontrole 6. Haftada bile duyan oluyor. Yüksek ihtimal kalp atışını duyarsınız ama kesin olsun diyorsanız bır hafta sonraya randevu alabilirsiniz :)
gizem3435 EmineDefneGokce bugün gidip sabahtan sıra alayım ozaman ona göre hareket ederim🙏 hâlâ bebek var gibi gelmiyor 😔
gizem3435 EmineDefneGokce uzun süre tedavi oldum bebeğim olsun diye ümidimi kestiğim anda hamile olduğumu öğrendim. Henüz kontrole gitmediğim için gerçek değil gibi geliyor 🥲
EmineDefneGokce gizem3435 kötü düşünme canım. Herkes için gebelik bir mucize . Herkes korkarak doktora gideceği günü bekliyor 😊 kese ve bebeği görünce de bitmiyor ki korku. Doğana kadar devam ediyor malesef. Önemli olan bence bol bol dua edip pozitif olmak
gizem3435 EmineDefneGokce doğru söylüyosunuz keseyi de bebeği de gördüm kalp atışını duydum ama malesef düşük tehlikem var umarım sağlıcakla kucağıma alırım
EmineDefneGokce gizem3435 inşallah canım benimde kayıplarım var çok iyi anlıyorum seni. İçim rahat etsin diye ilk kızıma hamileyken 3 doktora gidiyordum 2 haftada bir bazen. Ki ilk zamanlar ayda 1 gidilmesi gerek yaptığımda yanlıştı ama napiyim çok korkuyordum . Şimdi 2. Ye hamileyim . Geçen randevu günü gitmeyi unuttum o derece rahatım. 2. Olduğu için heralde 😊