Kb_plt doktor kontrolüne gittiğim gün sabahında 1 cm açılmam olduğunu söyledi doktorum ama bebek daha yukardaydı açılmanın olması çokta önemli değildi eve geldim nişanım geldi tekrar doktora gittik çatı muayenesinden kaynaklı olduğunu söyledi yarın sabah gelin dedi o gün hareketlerimi çoğalttım eğilip kalktım falan derken salı sabahı gittim 3 cm açılmam olmuş sabah 9 da yatışım yapıldı suni sancı yavaş yavaş hissettiriyordu kendini 3 dakikada vuran bi sancı vardı ayakta karşıladım hep nst dışında yatağa yatmadım hiç pilates topuna oturup hastanede banyoda belimden altını sıcak suya soktum hep böyle böyle ilerledi açılmam ama 10 saat sancım sürdü 25 dakika doğum sürdü diyeceğim o ki suni sancı alırsanız yatarak karşılamayın ayakta hareket halinde olun ☺️