Ahsen anlamı ne içinde ah oldugu için istemezdim herhalde ahlı vahlı ah sen yok musun falan 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Ay ben ism karar verirken böyle saçma sapan şeylere takılıyorum büyüyünce şöyle dalga geçmesinler yok böyle demesinler diye
Mesela elada da neden mavi değil kahverengi mi yoksa derler diye koyamazdım galiba 😂
Kardeşim var edı Eylül her gören aklı kıt ekim kasım diyor ha ha çok komik 🙄
Ama ela daha hoş narin bir isim ve Ela adında kızı olan tanıdıklarımın kızları hep uslu sakin
İsmin karektere yansımasına da inanırım😂