Günaydın hanımlar 😍
Bugün 22+0 olduk dişlerim ağrıyor daha önceki dolgularım çürümüş besbelli yetmiyormuş gibi yirmilik dişlerde acıyor bide üstüne diş etinde damağında şişlik var galiba iltihap,dişimi düzenli fırçalıyorum bide ama kalsiyum değerim düşük ne yapıcam ben evde uygulayacağım yöntem var mı Yardım edin lütfennnn 🥹🥹