durumoms2 Kızlar yarın doktora gidicem ama yinede sormak istedim 35. Haftadayiz ve iki gündür düzensiz olan sancılarım var . Bunu yaşayan var mı. Doğum mu yaklaşıyor acaba? Üstelik erken doğum riskim var. Ha geldi ha gelcek bekliyoruz 🙏
Eminnee0 durumoms2 Bende 36. Haftadayım bende de erken doğum riski var ve dünden beri aralıklı sancım oluyor. Benimde normalde salı gününe randevum var ama devam ederse yarın gidicem. Eğer 3-5 dakikada bir olan bir sancı ise doktorunuz ile iletişime geçin derim ve sancı şiddetinde göre. Benimki şuan düzensiz sancı olduğu için bekliyorum.
durumoms2 Duygunas adet sancısı gibi. Biraz artmaya başladı. Biraz daha bekleyip hastaneye gitcem geçmezse
benguuusk durumoms2 o zaman korkmaya gerek yok 34. Haftamda Nişanım geldi ciğer geliştirici iğne yapıldı 36+6 olduk gelen giden yok Yalancı kasılmalar bendede oluyor sürekli uzanınca duş alınca geçiyor
durumoms2 Esrakky progestan vermişti onun sancılara faydası var mı ki? İlk defa bu kadar çok oldu. Sabahtan beri geçmedi
Esrakky durumoms2 Hayır progestron ilk aylarda dusugu onlemek için veriliyor senın sancıların var sancıları onlemek için ilaç kulanman lazım 4 saate bir atman gerekiyor canım
Esrakky durumoms2 Bak bu ilaç sancı için nst de 70 lerde sancım varmı 4 saate bir kullanıyorum kesıyor ozel bir kliniğe gidiyorum doktorum kesınlıkle bunu kullan dedi sende sor belki yazar bunu
durumoms2 Esrakky doktordan şimdi geldik. Sancın yok dedi . Ayakları aşağıda olduğu için ağrı yapıyormuş. Progestana devam et dışarı çıkma dedi. Cuma günü kontrole çağırdı. Şansıma poliklinikte gittiğim doktor nobetciymis doğumhane de