Momy_eyyuptalha Merhaba güzel anneler şeker yükleme testi kaçıncı haftada yapmıştınız benim doktorum yarın 28+6 olucam şeker yüklemesi için geç deil mi sizce
Fattuma Momy_eyyuptalha benimde doktorum basta gerekli görmedi seker yüklemesini,,ama 28+2 de sikayetlerim olunca gittim, şeker yüklemesi yapıldı,hafif yüksek çıktı,diyet ve yürüyüş önerdi,haftaya tekrar gidip degerlerime baktiracağım,, sanırım gec degil,,
Pineapplee Momy_eyyuptalha ben 29. Haftada yaptırmıştım 1-2 hafta önce sonra ne fark eder ki doktorumuz zaten en uygun zamanı söylüyor ☺️
Seyma0323 Seker yukleme 24-28 haftalarda yapılir, ben salı günü 24 hafta olacağim ozaman yaptiracağim
Momy_eyyuptalha Seyma0323 ben randevu bulamadığım için gidemedim doktor pazartesi gel dedi yapalım 🤦🏻♀️
Fattuma sliya30 evet mide bulantısı oluyor,istifra etmemelisin,,yoksa ertesi sabah tekrar aç karnına gidip yüklemeyi yeniden yaptırıyorlar
280322- Fattuma ilk başta 50 gr olan içeceği mi iciyoruz acaba sanirim bir içeceği içmeden kan alınıyor bide içince mi
Fattuma 280322- evet ilk önce 50 gr olan icecek iciliyor,,,icecek icilmeden aç karnına kan alınıyor,icildikten 1 saat sonra yine kan alınıyor
Momy_eyyuptalha Pineapplee bizimde burda özel hastane yok 🤷🏻♀️ özel klinik var orda da kan tahlili vs bakılmıyor devlette desen 3 aydır talep açmışım sürekli bakıyorum doğru düzgün bir randevu bulamadım kapıya gitsende kapıda öleceğini bilseler almazlar içeri illa randevu olacak bu şekilde bende bu zamana kadar kaldım şehir dışına da gidemiyorum eşimden dolayı öyle kala kaldım inşallah geç olmaz ya🤲🏻 teşekkür ederim az da olsa içimi rahatlattınız ❤️🤲🏻🤗
ZynpNhgl Momy_eyyuptalha 24. Haftada yaptırdım. Yeme içme olayını geceden bıraktım. Aç geleceksin su bile içmek yok dediler. Form doldurdum anket gibi şeker hastalığı konusunda ailemde var mı gibi sorular var. İlk önce aç olarak kan alıyorlar. Biraz bekledikten sonra tadı şekerli gazoza benzeyen bir içecek içiyorsun.( Glikosol 75 .: Miktarı doktor belirliyor 50 75 100 şeklinde içecekler. ) O içeceği kendin satın aldim. Hastane kantininde vardı. Bulantı olursa haber verin dediler. Olmadi. Bir saat bekledim kan verdim. Sonra 2 saat bekledim bir daha kan verdim. Yarım günüm gitmişti. Sonra sonuçları doktor değerlendiriyor.
Fatosbkmz Momy_eyyuptalha ben de 3 Eylül’de yaptırcam.27+4 olucam o tarihte.Doktora geç olmaz mı dedim hayır dedi.