Herkese merhaba reglimin 3 gün geçikmesi ile test yapınca çift çizgi çıktı kan tahlili vermek istedim ultrason ile baktığında görünmedi ve kilolu olduğum için riskli gebelik çok sorun yaşayacaksın diye moralimi bozdu 🥹 tek kilolu gebelik geçiren ben miyim çok fazla sorunla mı karşılacağım çok üzgünüm cuma beta 172 çıktı pazartesi tekrar yaptır dış gebelik olabilir dedi 🙁