Hamileliğimin başından beri, ilk test yaptığımdan beri kesin erkek bu bebek dedim. Sadece eşim ve ben kız çocuklarını ayrı bi sevdiğimiz için hep kızımız olsun istedik ve kim sorarsa kız istiyoruz inşallah kız olur dedik 🤭
Ama konu evlat olunca cinsiyetin hiç bir önemi yokmuş gerçekten, Rabbim bize bi evlat, bi emanet gönderiyor ve bunun kızı erkeği fark etmezmiş 🥰 Öyle tarifsi öyle değişik duygular içerisindeyim ki, öğrenir öğrenmez şimdi aşık bi babamız varken, annesine aşık bir evlat mı geliyor dedimm..
Rabbim tüm isteyenlere, anne olabilecek annelik yapabilecek herkese nasip etsin..
bu tarifsiz duygunun hislerini sizinle de paylaşmak istedim.. Olmuyor diye stres yapmayın, çok uğraştık ama olmuyor demeyin o Rabbim’in muciizesi.. Sen kendini görürsün bilirsin de içini bilemezsin, Rabbim öyle bi bilinmezliğe can veriyormuş ki ummadığın anda ben geldim diyor. Siz olmuyor değil, elbet bir gün olacak (sağlık sıkıntısı yoksa) diyerek normal yaşantınıza devam edin strese kapılmayın onu düşünmeyin. Hayatınızı yaşayın gezin, eğlenin, dans edin, eşinizle aktiviteler yapın. Ben varlığından habersiz Kapadokya turumuzda Atv’ye bindim. Memleketime geldiğimde 2 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Belki Kapadokya bebeği, belki ufak bi memleket meselesi 🤭🤭
Siz ve eşiniz kimsenin dediğine kulak asmadan soranlara da. Rabbim zamanını biliyordur diyerek herkese inat dik durup hayatınızı yaşayın tevekkül edin.. O sizin kucağınızı dolduracak umudunuzu dualarınızı eksik etmeyin.. 🥰
Biraz uzun oldu kusura bakmayın kızlar, duygularıma hakim olamadım sizlere de motivasyon olsun istedim 🤗 Rabbim en kısa zamanda gönlünüze göre versin 🤗❤️