Merhaba güzel anneler 4 senelik evliyim 3 yaşında oğlum var 2 gün önce tekrar hamile olduğumu öğrendim çünkü hiç beklemiyordum korunuyorduk da sorum şu sizlere ben bir yıl antidepresan hapı kullanmam gerekiyor 100 olandan selectra doktor ilacı bırakmamn gerekir ise kürtaj dedi ama ben istemiyorum kürtaj 4 haftalık olmuş cana kıymak istemiyorum zorlanirmiyim 2 çocuk ile acaba düzen olusuyormu bir süre sonra çok tedirginim birazda şuan 95 kgyim kilom olduğu içinde korkuyorum sıkıntı olur diye bana azicik fikir verin anneler lütfen 😔☺️