Kızlar sabaha kadar gözüme uyku girmedi.Kaşındım durdum.Alerset diye bı hap vermişti doktorum onu içtim ama boş.Hala çok şiddetli kaşınıyorum ve hapşiriyorum 4-5 oldu gündüzden çok yorgundum ne kadersizim ki gece de başıma bu talihsiz olay geldi dayanamıyorum napcam?