Btl2612 2 de aniden suyum geldi ve hâlâ geliyor biraz sancım da var sanırım yani karnım ağrıyor gibi oluyor sancı mı bilmiyorum da hastaneye gitsem mi korkuyorum suni sancı verirler diye şu gelince ne zaman doğum oluyor çok sürüyor mu??
Ravza16 Btl2612 canım öncelikle hayırlısı olsun sağlıkla alın kucağınıza. Su geldigi zaman bekletilmekten gidilmesi gerekiyor diye biliyorum
Kader66 Btl2612 doktorlar zaten 3 şeyde hemen gelin diyorlar şu geldiğinde kanama olduğunda bide çok sancin olduğunda beklemeden gitmen lazım çünkü bebek o suda yaşıyor ve 24 saat içinde doğması lazım
SimayeceninAnnesi Btl2612 ebem dogum ıcın görüştügünde kan ve su gördügünde 3 saat ıcınde 10 kes hareket hıssetmedıgınde acıle gıdıyorsun su gelmeye baslarsa 24 saat ıcınde dogumun olması lazım kan gelmesı demekde cocugun tuvaletını yapmıs olma olasılıgı oluyor dıkkat et demıstı ıstersenız bence once sıcak suya gırın hazırlanın ve hemen gıdın hastaneye kontrol şart saglıkla gelsın mınıgımız ınsallah
GoktugAlp Suyun geldiyse doktora gitmen gerekiyor hepsi boşalırsa doğumun zorlaştırıyor öyle biliyorum ben
onelastgoodbyy Gitmelisin tabi ki canım nst ye falan bağlarlar acikligina bakarlar duruma göre gerekeni yaparlar. Bebis icerde susuz ne kadar idare edebilir ki? Rabbim kolaylaştırsin.
Tgcekartal Benim de suyum geldi saat 5 den beri sızıntı şeklinde 11 de geldim hastaneye yatış yapıldı 1 cm açılma var dendi sabah 7 de suni başlanacak bu sırada enfeksiyon açısından antibiyotik yapıldı. Bence mutlaka gitmelisin canım
Minagezer Btl2612 34 haftada böle bi sıvı gelişi oldu çok miktarda hemen gittim nst baktılar açılma baktılar muayene ettiler sonra su mu sidrar mı baska biseymi diye baktılar su çıkmadı ama riske atma bence bisey kaybetmezsin benimki bi kere gelip bidaha gelmedi senin yerinde olsam giderdim hemen
Duruuulina Btl2612 suyun gelmesi çok acil bir durum doktora gitmezseniz bebeğin hayati riskleri bile olabilir benim de ilk doğumumda suyum geldi doktorumu aradım hemen acil hastaneye gitmem gerektiğini söyledi oyalanmadan hemen hastaneye gidin lütfen
MorKelebek54 Duruuulina kiz bacim oyle anlatilir mi kadin zaten korkmus sen daha da korkutcan. En azindan doktoru arayin de ya da ambulansi arayin dese biraz daha sakinlestirmis olursun kuzum 🥰
Fatma0090 Btl2612 mutlaka git durma bebegı ve kendını tehlıykeye atarsın susuz enfeksiyon kapma durumu var
ElfBrnveminikkizim Benimde suyum geldi, nişan da arkasından.. hastanedeyim şuan, nst de sancı çıktı. Bende hissetmeye başladım zaten. Kasılıyor karnım. Nasipse alacaklar sezeryana. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🙏🙏
ElfBrnveminikkizim Btl2612 aynı durumdayız, tuvalet ağrısı gibi olup bebek toplanıyor. Hastaneye gidin doktorunuzu arayıp
ElfBrnveminikkizim Btl2612 benim gözümde bir problem var, ıkınmak tehlikeli olduğu için. İkinci doğumum olacak inşallah