Magk 33+2 de doğumum başlamasıyla acil sezeryana alındım bebeğim küvezde anneler lütfen bebeğime dua edin sizlerin dualarına ihtiyacımız var
boymomyz Magk Canım benim dualarımdasın , Bebeğin ciğerleri gelişirken doğduğu için küvezde nefes alıp vermesi düzelsin çıkacak 🤲 Sütün kesilmesin canım içini ferah tut
Aycha Magk Bebeğinizi, en kısa zamanda, sağlıkla evinize getirip, güle güle, kolaylıkla büyütün inşallah. Allah, bebeğinizle birlikte tüm hastalara acil, daimi şifa versin.
Buket_dadas Magk rabim tez vakitte bebegin le evinize sorunsuz dönmeyi nasip etsin inşallah hic bir sorun olmadan bebişimiz kendini toparlar sakın üzülme emin elerde bebişin dikat et üzülmemeye caba sarf et sürekli sütünü sag sütün kesilmesin annesi bebebgin seni hisediyor ve sana ihticı var allah yar ve yardımcınız olsun insallah 😘😘😘🙏🙏🧿💙
Fatma0090 Magk merhaba bebeginiz nasıl kac gram doğdu acaba ben suan yatıyorum hastanede 28+2 sancım artar suyum gelirse doğuma alıcaklar cok korkuyorum gecen sene eylülde 23haftalık doğum yapıp ikizlerimi kaybettim 😞
Magk Çok teşekkür ederim hepinize çok şükür hiç birşey korktuğum gibi olmadı Allah sabrını veriyor buna inanıyorum rabbim ettiğiniz duaların kat ve katı güzelliklerini size versin inşallah umarım bebeğimle evimize gittiğimizde herşey yoluna girdiğinde bizde sizlere dua edelim bol bol
Magk 2160 gr doğdu sadece rabbine sığın ona dua et o herşeye yeter allahım sanada sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin sağlıcakla hakkınızda en hayırlısı neyse onu nasip etsin sakin ol ve sadece dua et lütfen