alpersmom kayseri içinde oturmuyorum hastaneye gelmem için 1 saatlik yoldan geliyorum cuma günü 6 40 da hastaneye geldim sıra aldım erken gelince sıra bulunuyor yoksa 7 buçuk gibi gelip sıra alınınca bize gelene kadar kota doluyor erken gelmek önemli doktorumda arzu karakaş aydın güzel ilgileniyor memnunum