Selimkemalinannesi ilhaninannesi bence o haftada başla ben 37 de başladım doğum başlatma egzersizleri çayları yiyecekleri hal gelen giden yok 39+3 deyim
benguuusk ilhaninannesi yiyorum pek işe yaradığını zannetmiyorum bence Squat, yürüş, merdiven inip çıkmak işe yarıyor
Annebebek34 Ben artık gerçekten hurma ve ananas yemenin faydası olmadığını düşünüyorum ananas ağacı çıkacak içimde hala rık yok 39 olmama rağmen