Hastalık varsa tedaviside vardır bu şekilde düşünün… Benim hiç bir sorun yokken tam 7 yıl çocuğum olmadı … Dediğin gibi yapmadığım şey kalmadı nerdeyse … İki defa aşılama yaptım, bir sürü kürler, bitkisel şeyler , klomenler, iğneler vs. Ama hiç biri çözüm olmadı… Bu sene tüp bebek yaptım ve çok şükür tuttu şuan 41 gün kalmış dogumuma … Yani derdi veren elbet dermanida veriyor … Benim nasibim 7 yıl sonra geldi . Herşey nasip derken buna gerçekten inanmak lazım … Tam inandığınız noktada Rabbim nasip ediyor … En kısa zamanda nasibiniz sizi bulur insaAllah 🤲🏻