Y-o Merhaba 12 haftalık muayene sırasında doktor erkek olabilir dedi ama kordonda olabilir dedi sen ne hissediyosun diye sorunca ben hep kız hissediyorum ama çok istediğim icin de olabilir dedim kızlar sizin de tahminleriniz var mi 