Bende 37. Haftamda ikizlerimi sezaryenle doğum yapmıştım bende normal doğum istiyodum çünkü arastırdığım kadarıyla biri cıktığı zaman ikincisi daha kolay bi şekilde cıkıyomuş diye okudum çoğu yerde . Sonra doktoruma danıştım doktorum normal doğum tabikide yapabilirsin fakat ikizlerden biri normal doğumla doğduktan sonra ikincisi dönerse seni 1 saat sonra sezaryene almak durumunda kalırım hem normal doğum dikişi hem sezaryen dikişi hem iki bebek seni zorlayabilir demişti 34. Haftada ikizlerim normal doğum pozisyonu almışlardı fakat 20. Haftada nasıl kıpırdamalarını hissettiysem hiç durmayan bebeklerdi cok hareketliydiler sürekli kıpırdadıkları için nst sürekli bozuk cıkıyodu aç olduğum halde karnım dalga dalga oluyodu doktorum birazda bu yüzden diğeri dönebilir demişti tabi kişiden kişiye değişir zorlanadabilirsin ama zorlanmadanda kolayca normal doğum yapabilirsin ama tek bebeğe göre biraz riskli bence . Sezaryen en sağlıklısı . Benim ikizler şimdi 7 yaşındalar 😊 tekrar hamileyim yine sezaryen olucam