Merhaba arkadaşlar,
37 haftalık gebeyim . 19 Ağustos’ta kontrolüm vardı doktorum bebeğin baş çevresi ve bacak boyu kısa 2 hafta geriden geliyor dedi ve benden en başından beri çekilen ultrason kağıtlarını istedi kıyaslama yapmak adına. Ben de haliyle üzüldüm anormal bir durum mu acaba diye, kilosu da 37 haftaya göre düşük sanırım. 2662 Gr çıktı 😓 Google’dan araştırma yaptım biraz down sendromuna kadar bağlayanlar var konuyu tabi ki Allah’tan gelen başımızın gözümüzün üstüne ama ister istemez insan düşünüyor.. Böyle ya da benzer durum yaşayan annelerimiz var mı belki fikir paylaşımı olur