Nunu hayırlı olsun önceliklee ☺️☺️ Bennde çok istiyorm doğumum ocakta, nisan gibi ikinciyi istiyorm ama süt verme konusunda endişelerim var sadece
Benmde kardeşmle 6 ay var aramda o 4 aylık olunca ben emmeyi bırakmışım kendiliğimden, sadece emzirme konusu korkutuyor ama arkadaş oluyorlar birbirlerine çok güzel bence 😍😍