Tprknazli Kızlar 23.haftaya girdik karnım iyice büyüdü ne kullanmalıyım rn çok etki eden yağ ya da krem çatlak için öneriniz nedir
uykusuzbirben Tprknazli 2 gebeliğimdede badem yağı kullandım 3.ye hamileym Cok şükür hiç çatlağım yok tavsiye ederim hatta bunda kullanma gereği bile duymadım hiç 28 haftalığım şuan