Herkeste aynı olmayabilir ama Bence anlamamak mümkün değil, bende hep düşünüyordum acaba gelse anlar mıyım nasil bişey diye 40. Haftamda evde otururken birden akıntı yada nişan geldi zannettim tam lavaboya gitmek için kalktığımda yarım kova su döküldü aniden hastaneye gidene kadar hep bardakdan dökülür gibi gelmeye devam etti