Yagmur981 seçtiğiniz isimler hepsi güzel sağlıkla doğsun inşallah 🤲 bende bekarken Eylül ismini çok severdim kızıma koyacağım diyordum Eylül ayınıda cok severim İlk kızma koymadım geçen sene 2ci kızıma hamileydim koymayı düşünüyordum yakın arkadaşımla birlikte doğum yaptık onun eşi de çok istiyormuş dedim siz takın ben Defne Arya koydum ama maalesef kaybetim 😔 Asel Mihra düşünüyordum eşim beyenmeyince ortk karar vermiştik ilk kızımda Esila Liya