Muno22 Ipeksu banada ilk yürüyüşümü yapsrken taktırdı doktorum be oylelıkle toparladım hemen kendımı dık durmmı felan sagladı
iremcannn1907 Ipeksu hastaneden çıktığım güzel n taktım dik durmana ve toparlamana aşırı yardımcı oluyor göbek kalmaması için de.
uykusuzbirben Kartaaneesiii benimkide hiç tavsiye etmemisti sanki kalacak olan onun göbeği kendi zayıf çiti pitiydi nasılsa 🪱🪱🪱🪱😄😄 yine de 2 ay sonra takmaya başlamıştım iyikide takmışım
Htcnal Kartaaneesiii Ben dogumdan uc gun sonra takmaya baslamistim zaten aslinda ,gobegim dogum yapmamisim gibi şiş kaldigi icin . Herhalde dikislerimin durumu iyiydi ondan oyle dedi bilmiyorum,kendim de sormamistim kendiliginden dedi.
Kartaaneesiii uykusuzbirben ahahahahahaha benimki de dal gibiydi yine de kırkımı bekliyorum 10 gün kaldı şurda 😅
Kartaaneesiii Htcnal bilmiyorum da hastaneden çıkarken sormuştum öyle dedi ben dikişlerimle alakası olduğunu sanmıyorum
gmzzmg Bana doğumun ertesi sabahı takarız dedi doktorum ikiz olduğu için tuhaf hissediliyormuş o boşluk durumu sadece bedene karar veremedim