denizzaysann kızlar normalde bebiş çok hareketliydi ama son 2 gündür hareketleri çok iyi değil 36 haftalığız , varmı son zamanlarını böyle geçiren
mutlu-annee34 denizzaysann bende 36 haftalığım oğlum normalde gece gündüz çok hareketli ama iki gündür aşırı azaldı
minik_koala_ve_annesi denizzaysann son haftada degilim canim ama burada okumustum bu haftalarda bebek buyudugu icin yeri daraliyor hareketleri azaliyor diye ondan olabilir
Canpolat denizzaysann 36 içindeyim 2 haftadır çok az ve yavaş hareket ediyoruz bizde canım yerleri daraldı O yüzden öyle rahat hareket edemiyorlar hızlı edemiyorlar artık maalesef 😀 merak etme az da olsa hareketini hissediyorsan sıkıntı yok demektir 😘Sağlıkla doğuralım inşallah 🤲🏻
Kader66 denizzaysann benimde 36 da azaldı baya horon çekiyo yatamiyodum ne sağa ne sola şimdi 37+6 yiz az hareket ama sert hareket yapıyor daha güçlü vuruyo bugün göbek deligimden çıkacaktı sanki hâlâ zorluyor yumurta gibi oluyor orası sanırım topuğunu diretiyor oraya 😂😂
Derya mutlu-annee34 endişe etmeyin yerleri daralıyor ee ister istemez de baş aşşağı döndükleri için hareketleri de azalıyor ve daha minik hateketleri oluyor mesela elleriyle sizi gıdıklıyorlar 😂 popoyu havaya dikiyorlar vee bol bol hıçkırıyorlar😂🌸