Mbc Bebegıme hamıleyım 6. Haftamda Ankara şehir hastanesindeki doktora gıttıgımde kese olusmus ama bebek henuz yok 1 hafta sonra tekrar bakalım dedı. Kasıklarımda ara ara agrılar oluyor ılk defa boyle bısey yasıyorum acaba bebek olusurmu bılen varmı
Duygueda Mbc bana da aynısı söylendi 6. Haftadaydım Allah’ım korusun yavrularımızı tedirginliğini çok iyi anlıyorum
Duygueda Mbc İnan gitmeye korkuyorum daha gitmedim 15 gün sonra gideceğim herkes geç döllenme diyor ve dediğin gibi kasıklarım ağrıyor ara ara