Merveaty 5. ayın başına kadar içtim ta ki detaylı daki doktorun sözleri duyana kadar. Muhabbet aynen şöyleydi
- Sigara içiyor musun?
- Evet ama çok az
- Evet evet kesin öyledir
- Gerçekten öyle
- Neden az içiyorsun ki, çok çok iç
- Neden?
- Ne demek neden? Bebekten kurtulmaya çalışmıyor musun?
- O nasıl söz doktor bey?
- Yahu bu içtiğin zehir, o nikotin bebeğin vücudunda birikiyor en nihayetinde! Sonrası ani bebek ölümü, kalp krizi! :(
Ben ağzıma bir daha sürmedim. 8. aya girdim. 3.5 aydır içmiyorum . Umarım sizin de bırakmanıza vesile olur bu diyalog .