AyFatma Bebeğim çok hareketli sanrım hiç yatmıyor 😅merakım acaba bu kadar hareketli bebekler gününden önce mi sonra mı geliyor
Sedaattar AyFatma Aaa haftamız ve günümüz aynı seninle canım, benim oğlan da maşallah çok hareketli ama bu haftalarda çok hareketli olması normal kabul ediliyor diye biliyorum.
AyFatma Sedaattar Sedaattar 20 ekime mi denk geliyor doğumunuz ya bu hareketlediğnden beri böyle doğunca nasıl olacak merak içerisindeyim.
Cansu8835 35haftalik olunca duruyorlar artık çünkü oynayacak alanları kalmıyor sigmiyorlar benim öyle oldu şuan 35haftalik zar zor seviniyor resmen 😁
AyFatma Cansu8835 bakalık hayırlısı ile bizde nasıl olacak çok durulacak gibi gelmiyor Alanı daralsada bizimki vurur bana 😅
Sedaattar AyFatma Doktorum 19 Ekim demişti.Bende aynı düşüncedeyim çok hareketli doğunca kıpır kıpır olacak bu çocuk diyorum.saglikla kucağımıza alırız inşallah bakalım hangimizin kıpırdak bebişi erken gelecek 😄😄
Sedaattar Mlknrshn1 Bende erken gelecekmiş gibi hissediyorum zaten 16 Ekim evlilik yıldönümümüz belki o gün gelir😂
Nur8sonmezz SareSumeyra bende 32+4 üm şuan yatakta bebeğimin durmasını bekliyorum uyumak için 😄😄 hayatımı kızımın haraketlerine göre yönlendiriyorum resmen 😄
girl_boy_annesi AyFatma kızım aşırı hareketliydi ama 39+4 de geldi hareketle Doğumun alakası olduğunu düşünmüyorum
zelismahir Bizde 27+3 olduk bugün oğluşumla ve çok hareketli bende bazen hiç uyumuyor mu acaba diye düşünmeden edemiyorum😅ve şu anda uyumak İçin beyefendinin müsade etmesini bekliyorum ☺️