25+5 ve 25+6 da ciğer geliştirici iğne yapıldı benim kuzular biraz erkenci çıktı sancım olunca her ihtimale karşın yapalım dediler tamam dedim Perşembe cuma günü. halen hafif hafif sancılarım oluyor. Perşembe günü sancılarımı durdurdular ama ne zaman gelecekler bilmiyorum 🙈