Diylia benim memleketteki doktorumda aynısını söyledi kilo aldırmak için süt muz peynir ve meyve tarzı yemeye başlamıştım bu seferde çocuğun kafasını buyutmusun sezeryan olsa sıkıntı olmaz dedi sonra kendi doktorumu aradım ( Konya’da oturuyorum asıl doktorum orda) normal doğum esnasında da doğduktan sonra da bir sıkıntı olmayacağını soyledi