Elifderin34 Melekclskn tek taraflı canım ama doktorum tekte çiftte olsa geçer ilerleyen zamanlarda dedi geçicek allahın izniyle ikimizinde 😍
Bora5832 Melekclskn beyinde kist kalpte parlaklık ve böbrekte büyüme vardı doğdu 6 aylık oldu bile canavar gibi
Sabihanur1 Bora5832 benim bebeğimdede kalpte prlaklık beyinde kist var amin dediler kromozom özrü olma riski artıyor dedi 2 gündür gözlerimde derman kalmadı mahvoldum
Bora5832 Melekclskn aldırın demediler de amniyosentez istediler ben yaptırmadım iyiki de yaptirmamisim ense kalınlığı burnu ikili testi her şeyi normaldi beyindeki kist çok da geç kapandı 35.haftada ama bir sıkıntı çıkmadı şimdiye kadar.Sizi çok iyi anlıyorum kucağıma alana kadar hep stres altındaydım
Melekclskn Elifderin34 inşallah canım bugün baya zor geçti benim için düşünmekten ama geçmeyen yok herkesin geçmiş Allahın izniyle hepsi sağlıkla gelsin hayatımıza ❤️
Melekclskn Bora5832 bende aynı şekilde dünden beri kötüyüm napcamı şaşırdım. Büyüklüğü kaçtı hatırlıyomusumuz
omertosvedos ipekveatlas o bulgular karindan sıvı almayla belli olacak bulgular degil dimi Ultrasonda bakılınca yolunda gitmediğinden şüphelenilen birseyler üzerine yani dimi
omertosvedos ipekveatlas doktorum geçen gün kistler var amniyosentez olman lazım dedi de o yüzden sordum ben her halükarda doğuracağım icin tercih etmicem tabi
Bussss11 Bana da kist var dediler, 27 ocakta ayrıntılı ultrason var onu bekliyorum. İnşalalh hepimiz sağlıcakla bebeklerimizi kucağımıza alırız 🤲