Pembeerguvan Merhaba arkadaşlar.. 25 haftalık gebeliyim son 2 haftadır ara ara 1 2 damla sıvı geliyo göğüslerinden süt diye düşündm 3 4 defa olmuştur bu durum. Erken değilmi daha 6 aylık gebeyim sizin başınıza geldimi
Aminenin_annesi Pembeerguvan sıvı derken beyaz renk mi su gibi mi benden 2 gündür minik minik su baloncuğu geliyor acaba dedim su gelip sonra mi süte çeviricek
Aysef27 Pembeerguvan normal canim sut kanallari aciliyor kesinlikle sıkma bende de o haftaalrda olmustu gecti simdi
hemsiree Pembeerguvan benim de 24. haftada gelmeye başladı gayet normal bir durum. ama sakın göğüslerini sıkıp uyarma erken doğuma sebep olabilir
Dilarakr Pembeerguvan peki gelmemesi normalmi 28. Haftamda girdim benden gelmedi burda Bi cok kişi geldiğini söylemişti bu haftalarda gelmeyenin sütü az mı olur acaba kafamda kurmaya başladım 🤦🏼♀️
68Tazeanne Evet benimde aynı haftalarda başıma geldi hala daha geliyor şuan 36+0 haftalık olduk. Hatta bi gün göğsümün üstüne yatmıştım kolumun yapış yapış ıslaklığına uyandım 🤨
ipekveatlas haftamda başlamıştı benim. doğuma kadar ara ara hep geldi. bi sorun teşkil etmez eğer meme ucunu uyarıp sıkmazsan. doğum yapınca gelcektir hemen
68Tazeanne Dilarakr Ealgan Tabikide öyle bir şey yok kızlar arkadaşım daha yeni doğum yaptı sezaryen. Ameliyattan çıktığı gibi sütü geldi maşallah 🧿
Nesss23 Pembeerguvan benim de öyleydi şuan sütüm çok bol geliyor bence sütünüzün çok olacağını gösteriyor 🌸