2pati1baby Kızlar bugün karnımdan iğne vururken fark ettim , ilk defa canım çok acıdı 😕 otururken iğneyi vurduğum yerler sızlıyor resmen 😕9 haftalık oldum bu arada.İğne yaptıkça ağrılar artıyor mu anlamadım 🤷♀️
Hilalnur3850 2pati1baby bişey olmaz canım benimde ilk zamanlarda ağrıyordu sonradan alışıyorsun ağrımıyor bide karnından vur daha iyi oluyor bacaklar morarıyor
Paw 2pati1baby ben karnım tokken veya enjeksiyonu hızlı yaparsam çok acıyor. Ama açken ve enjeksiyonu yavaş yapınca hissetmiyorum bile
Hallerimvarbenim 2pati1baby Farkında olmadan üst üste aynı yere yapmış olabilirsin canım normalde o anlık acıyor yanıyor ve geçiyor çünkü
Betulxxx 2pati1baby açıyor morariyor canım. Ben 7 aylık olucam hala göbekten yapıyorum. Yaptıkça elin alışıyor. Daha az acıyor
_almirasmom 2pati1baby bende o ıgneyı kendıme hergun yaoıyorum ıcındekı sıvı cok yakıyo 2 kutu bıtırdım hala yakıyo nezaman ıgne yapsam :(
Sngl1934 Oksapar ağrı ve morluk yapar maalesef .ben 4 ay kullandım ama koldan vurmanı tavsiye ederim o daha az acıtıyor
mimar_anne Ayıma kadar göbekten sonrasında bacaktan vurmaya başladım iğne yerleri sertleştikçe sonraki vurdukların daha çok acıyor canım evet şuan bende bazen çok acı çekiyorum bazen hissetmiyorum bile vurduğun yerlede alakalı en kolayı göbek ama
2pati1baby mimar_anne aslında bir açıdan sevindim normal demekki 😔 karnımdan yapıyorum diğer yerlere cesaret edemedim henüz
Paw 2pati1baby acaba iğneyi tam sokmadın mı? Dik yapmaya dikkat et bir de enjeksiyon bitince 10a kadar say öyle çıkar iğneyi
Hallerimvarbenim 2pati1baby Benimde dün ki iğnem çok acıdı ilk defa o kadar çok acıdı ki ağladım hatta eşimde korktu yanlış bir şey mi yaptım acaba diye ama bence eski iğne yerine denk geldi çünkü 13 haftadır iğne oluyorum normalde ilk beş dk acır sonra geçerdi
2pati1baby Hallerimvarbenim Aynen bugün bende öyle oldum oturup kalkarken ağlıcam nerdeyse hiç bu kadar acıdığını hissetmemiştim 😕
Allahvargamyok 2pati1baby bende kullanıyorum aşırı yakıyo ve iğne ucu girmiyor artık napcam bilmiyorum 🥺