Balim25 Motherbabys hayırlısı olsun canım bana 19 Kasım dedi normal istiyorum ama bebek iri olursa mecbur bende sezeryan olurum
QUEEN088 Motherbabys yaa inşeAllah bende gelirim 3 trimestr iinsan sabırsızlanıyor hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza 🤲🏻🤲🏻
Motherbabys QUEEN088 Benim icin zaman su gibi geçti çok şükür (tedavi süreci hariç) sizin ne kadar kaldı. Amin amin inşallah 🤲🥰❤
Motherbabys Balim25 Amin amin inşallah benimde erken almazsa 19-20 Kasım canım 🥰🤲sezaryende bazen erken alma durumu oluyo ya oyuzden net değil dedim
Balim25 Motherbabys bakalım minikler dünyaya nasıl gelmek isteyecek 😊 Hayırlısıyla sağlıkla gelsinler de biz önemli değiliz