AlpaslanSalih Oglum 7 aylıkken Rabbimin nasibi yeniden gebe oldugumu ogrendım ,sıkayetcı degılım fakat düşünceliyim nasıl olur diye . Benimle benzer durumda olan anneler konusalım istedim :)) ..Sımdı 23 haftalık gebeyim ve yine oglan 🌸
Seymoshh AlpaslanSalih ben 5 aylıkken hamile kalmıştım aralarında 15 ay oldu ilkim oğlan ikincim kız oldu oğlum çok hareketli yerinde durmaz zor bi çocuktu kızımda bana Rabbimin ikramı oldu sessiz sakin gece emmeye dahi uyanmazdı beşiğine koyardım uyanırdı oynardı kendi kendine acıkırsa mızırdanırdı öylr ağlamasıda yoktu çocuk kendi kendine büyüdü😅ama en önemlisi çok iyi arkadaş oldular dışarıda birbirlerine inanılmaz sahip çıkıyor ve koruyorlar 5 yaşında bir kızım daha var o biraz abi kılıklı aktif bi çocuk diğerleri şuan biri 11 diğeri 10 yaşında 4 numara geliyor 28+4 oldum oda erkek inş ilk ablasına benzer😅🤲🏻
Esraraz AlpaslanSalih benim oğlan 13 aylıkken gebe olduğumu öğrendim şimdi 32 haftalığız bebeğim de 20 aylık çok aktif hareketli bir çocuk maşallah. Beni yoruyor ağırlaştığım için bebek olursa DİE bende kaygılanıyorum nasıl olacak diye
AlpaslanSalih Seymoshh MasaAllah Rabbim islamına bagıslasın 😍 Nasıl zorlandınız mı peki,ikinci dogum kolay olur derler öyle oldumu Benim ilk dogum baya zordu,sımdi cekniyorum o yüzden
Seymoshh AlpaslanSalih benim için kolaydı elhamdülillah ilk oğlumda 7 saat sancı çektim kızımda 3 saat olmadan doğdu üçüncüde 2 saat sancım oldu şimdi 4.yü bekliyorum😁bu kişiden kişiye değişiyor tabiiki ama kendinizi ilkiyle asla kıyaslayıp doğumu kabusa çevirmeyin inş çok daha rahat ve kolay olacak diye telkin verin kendinize