Arzuayaz benim suan birax riskli 33 de sancı cıktı erken dogum nedeniyle 2 hafta yattım gecen pazartesi sanırım kendi isteğimle cıktım o gündeb itibaren 3 günde bir gek nst takibi yapalım dendi devlet takipliyim bir sorun yok suan sorun olmadığı sürece normal dogum deniyor