Merss ben doğum yaptigimda şubat ayıydı istanbuldaysan hatırlarsın nasi kar yağmıştı ama daha küçük olduğu için kıyafetler belli kalın zaten giydiremiyosun sadece battaniyelerin kalın olsun hastaneden çıkarken falan güzel sar üşütebilirsin evdede zaten ilk 3 ay nerdeyse uyuyarak geciyo yani ben genelde öyle alıştırdım emzirip Koyyodum yerine oda sıcaklığın güzel olduğu sürece hiç korkma hastane çantasına gelince kesinlikle 2 takım gecelik koy altı 1 fazla daha alabilirsin doğum öncesi gidersen odalara bak sıcak gelirse birde tişört ekle hasta bezi veya depend olmazsa olmaz zaten bebek bezi ıslak mendil lazım olucak şeyler az çok kafanda belli oluyor zaten bebegin ihtiyaçları yani