irem-1999-54 Kizlar bu durumu yasayan varmı 3 gundur teslimata cikiyo teslim edilmiyo sonra arafim adreste bulunamadınız deniliyo cok sacma sinir oldum
Ogretmen_Anne_ irem-1999-54 ben cok memnunum hemen elime ulaşıyor demekki sizin bulunduğunuz bölgeye bakan dağıtıcıda sıkıntı var şikayet edebilirsiniz böyle olması hiç hoş değil
Ozge irem-1999-54 bana da en hızlı gelen kargolardan biridir ebebek kargosu. Hatta zili bile çalmazlar evde bebek varsa diye. Ama ben merkezde oturuyorum diğer kargolarda da sorun yaşamıyorum. Sizin bulunduğunuz bölge merkezden uzaksa olabilir.
zamaneannesi80 irem-1999-54 ben sorun yaşamadım üç defa alışveriş yaptım üçündede memnun kaldım kargodan
Bayancorek irem-1999-54 Ben sorun yaşamadım hiç, yaşadığım yerde kargo sıkıntısı olmasına rağmen bana ulaşan en hızlı kargo oluyor her zaman.
irem-1999-54 Ozge vallaha onceden yaptiklarım geldi hemen son alisverisimde 3 gundur mesaj geliyo aksamda yogunluktan teslim edilemedi diyo
Dark irem-1999-54 çok memnunum ben. Kargoist ile geliyor, gelmeden yarım saat önce haber veriyorlar mesaj veya bant arama ile
irem-1999-54 Dark bana sendeo diye bi sirketten geliyo oncedende yaptim alısveris son siparisimde 3 gundur teslim edilmiyo
Dark irem-1999-54 müşteri hizmetlerini arayıp konuşun bence, karar verisnler yoğunluk mu evde mi yokmussunuz
irem-1999-54 Dark 2 gun yogunluk diye mesaj geldi bugunde evde yoktunuz diye bende kizdim urunlerim geri gitmesin dedim pazartesi ariycaklarmis