Thebluewine ilk hamileliğimde iki kedim vardı hiçbir problem yaşamadım. Aşılarını yaptırdıysanız birşey olmaz. Kumunu sen temizleme ama eşin temizlesin. Kedi dışkısında Toksoplazma enfeksiyonu var. Ona çok dikkat etmen gerekiyor. Birde kaliteli mama kullanıyorsan parazitte olmaz kolay kolay. O sebeple korkacak hiçbir şey yok canım 😊