Kızlar 35. Haftamdayım gecen hafta 1 cm acılmam oldu birde sancılarım hemen ciget geliştirici oldum ilaç kulanıyorum erken gelmesın diye ama bebegi cok asagda hissediyorum sizinde oylemi sadece bendemi var ne gibi şikayetleriniz var ?
Birde akıntı var koyu beyaz kıvamlı dogum yakınmı acaba bilemiyorum sizde nasıl geciyor