Ogretmen_Anne_ 37 haftalığız ve omuzlarımda sırtımda çok fazla sivilce var cildiyeye gitmeyi düşünüyorum ama neden böyle sivilceler çıkıyor bilginiz var mı
aframoms13 Ogretmen_Anne_ benim de hamile kalmadan önce başıma bela olan sivilcelerim vardı şuan zerre yok 😌 hamile olunca hepsi gitti nedense. Bazı hamilelerde çok sivilce çıkar bazılarında hiç çıkmaz bebisle alakalı bence
Ogretmen_Anne_ aframoms13 bendede hamilelikten önce ayda yılda bir tane çıkardı şimdi mafoldum nasıl baş edeceğim bilmiyorum doğuma 15 gün kaldı neyse ki
aframoms13 Ogretmen_Anne_ doğumda geçer bence çok kafaya takmayın mucizevi birşey yaptığımız vücudumuzda ne değişiklik olursa olsun gayet normal bence 🌺