Pskglzr yok be ya benim evlendiğimizden beri kuşum var 6 senedir. 2.bebeğime 30 haftalık gebeyim hiç de birşey yok şükür. Zaten kuşunun yemini iyisini al, suyunu sık sık değiş tamam, başka da kuşta bir şey yok ki. Ara da da banyo yaptırıyorum tertemiz oluyor. Hem bebeğin doğup da 5-6 aylık olunca kuşa tepkisi bir tatlı oluyor ki şapşikler yerdeyse uzanıp yakalamaya falan çalışıyordu oğlum🥰🥰