Sydd Merhaba arkadaşlar tesettür hamile kıyafeti bulamıyorum. Bu konuda yardımcı olabilirseniz sevinirim ☺️
yabansena Sydd en rahatı standart beden oversize elbiseler. Elbiseden başka hiç bişey rahat değil malesef. Uygun fiyatlı elbise arıyosanız pazarium diye bi site var ordan bakabilirsiniz.
vesilece Sydd Allah günah yazmasın bol bol dirseğe kadar tişörtler giyiyorum canım 🤦🏻♀️🤦🏻♀️normalde güzel kapalıydım ama son aydayım artık eriyorum sıcaktan
Seymoshh Sydd canım modanisaya bak doğal kumaş elbiselerden aldım boyunu istediğin gibi kestir yada elbise olarak kullan iki ay oldualalı ve fiyatlarıda gayet makul robadan geniş çok rahat inanki hamile kıyafetleri çok sıradan
Sydd vesilece maalesef havalar bide çok sıcak evden çıkmadığımız sürece sıkıntı yokta işte dışarı çıkınca daha da yanıyor insan 😕
Sydd Seymoshh teşekkürler canım aslında direk olarak hamile kıyafeti olarakta bakmıyorum sadece salaş rahat olsun istiyorum malum havalarda baya sıcak
Seymoshh Sydd https://www.modanisa.com/dogal-kumasli-salas-tesettur-elbise--mavi--benin.html Mesela bende bunun siyahı var o kadar rahatki buna benzer bir çok model var ben doğum sonrasıda giymek için aldım şu havalarda en rahatı bol salaş kıyafetler
Dark Sydd tavsiyem standart elbise alım doğum sonrası da giyersiniz. Ben hamile kıyafeti sevmem öyle yapmıştım. LCW moda nisa falan aklıma gelen
minik_koala_ve_annesi Sydd lcw magazalarda bulamiyorum ama internet alisverisi yapiyorum ordan aliyorum canim