Bugün hıçkırık harici bebeğim hiç hareket etmedi tam acile gidicektim şimdi yine hıçkırmaya başladı. Zaten normalde de hareketsiz ama 0 hareket şuan bende aşırı halsizim bugün öğlen 1 de uyandım 5 te geri uyudum yeni uyandım pek takip edemedim acile gitmeli miyim