Tgrafii 32 haftalık gebeyim ve şuan sadece sağ kasıkta kalp atar gibi surekli tekme oluyor ard Arda atıyor bu neden oluyor anlamadım ilk defa böyle oluyor surekli atma. olması kötümü acaba tek tek vuruyor sürekli
Meryy69 Tgrafii kuzum hıçkırık annesi çok güzel bir duygu 2 dk surebiliyor solunum yollarınin düzgün çalıştığı anlamına geliyor ❤️
biraney Tgrafii hıçkırıyordur bi yerde okumuştum cok hıçkıran bebekler hemen anne memesini tutuyormuş bi sebepten dolayı bnmde ilk gebeliğimde bebeğim hep hıckırırdı doğar doğmaz hemen emdi
Tgrafii Onu hiç düşünmemiştim gerçekten sağolun içim rahatladı ya son zamanlarda stresli gün geçiriyorum oyuzden korkuyorum sağolsun eşimin kardeşi sürekli huzursuz edip tartışmakla uğraşıyor istemeden sinirlerim bozuluyor valla
Kader66 Tgrafii hıçkırık evet benim bebiste 37+5 şuan sadece bi kaç gündür yok daha şiddetti de oluyor bişeyde yapamiyorum ama çok normalmiş şuanda göbek deligimden çıkmaya çalışıyor sanki ayaklarini diretiyor ve baya can yakıyor 🤭🤭
Tgrafii Benim bebiş hiç durmuyor cok hareketli tekmeleri benide bazen acıyor sabah akşam hiç durmuyor tedirginim doğuncada hiç uyumazsa 😀
sunmomy Tgrafii yiycem su yaramaz bebisleri biz daha 11 haftaligiz kendisini hic hissedemesem de ultrasonda cokk fazla hareketliydi sizin bu yorumlarınızı gördükce cildiriyorum benimkide kesin cok hareketli olacak ya yiycem valla sakin kalamıyorum su cocuklara ahahah
Elifsntrk biraney aaa bunu ilk defa duydum benimde oğlum çok hıçkırıyordu karnımda doğar doğmaz tuttu memeyi gerçekten ☺️☺️
miroski_22 Tgrafii hıçkırık o muhtemelen canim benim kızımda da çok oluyor o 38+5 haftaligiz bizde uzun zamandır oluyor bende
Elifsntrk Tgrafii hıçkırıyor annesi migdesi büyüyor ciğerleri gelişiyor bu güzel bişey için rahat olsun 🥰
Tgrafii İçim rahatlattınız gerçekten cok sağolun annesinin minik kuzusu çok hareketli zaten sağlıkla büyüsün kucağıma gelsin inşallah herkeze nasip etsin böyle duyguları 🙂