Hafizetosun_ Kızlar 23 haftalık oldum İstanbul Avrupa yakasında oturuyorum tavsiye edeceğiniz hastane varmı özel hastaneler çok uçmuş ne yapacağımı şaşırdım
Hafizetosun_ Evinasya Asya hastanesini bi kaç kişi daha önerdi baypark da uygunmuş sanırım siz hangi hastaneye giriyorsunuz
Evinasya Hafizetosun_ ben baypark gidiyorum ama doğum ücretini henüz sormadım canım. Bidaki gidişim de sorarım.
Hafizetosun_ Evinasya muayne ücretiniz ne kadar peki sezeryan doğum yaptım ilkini ikinci de öule olucak geçenlerde 3500 diye duymuştum doktorunuzdan memnunmusunz peki