asuyalin Minikbebegim1999 batma dediğin etli kısım ağrı yapıyor değil mi ? Eğer öyleyse rahim büyüdüğü için. Benimki başladı 20 haftalığım, ikinci gebeliğim ilkinde de olmuştu yine oldu, şimdi işim yok çekecem doğurana kadar yine 😩
seymaanurr Bendede aynı durum var doktor normal dedi rahim genişliyor büyüyor organlar baskılanıyor falan dedi ama yinede yorulmamak gerek ayaklarınızı yukarı koyun uzanın çok oturur pozisyonda durmayın
Minikbebegim1999 Burcuuuuu tuvalet esnasinda değil ama normal otururken batıyor baktirdim idrarime enfeksiyona pazartesi sonuçum çıkacak ama 2 defa baktirdim idrarime temiz çıktı
Satiyeak asuyalin benimde vajinadaki kemik agriyor. Yuruyemiyorun. Saga sola donemiuorum. 1aydir boyle . Galiba devam edecek 😂