Raflesya Abimin eşi onda doğum yaptı geçen sene. Ama bencede boş pahalı yani birde paralı kişilere daha çok ilgileniyor hele indirim iste senle kavga eder dereceye geliyor. Yani paran varsa harika bir kadın😅 Ben akademi hastanesi banu hocaya gidiyorum aşırı memnunum. Sultan çınar çeliğe gittim forum yaşamda canlı bebegime kürtaj diyip dış gebelik dedi berbat bir doktordu tabi memnun kalan çok. Ama akademideki Hatice banu atay harika yani bana çok iyi geldi kısmetse eylülde doğumum olacak oraya gidecegim. Ve kimi hangi arkadaşımı yönlendirdiysem çok çok memnun kaldı. Bence Arzu doruk yerine hastane doktoru tercih edin☺️ Sağlıkla gelsin bebişin😘