Zuzununannesi01 kürtaj olduktan iki hafta sonra kan verdim değerleri tam hatırlamıyorum inanın üstünden zaman geçti yeterince düşmemisti bir on gün sonra tekrar kan verdim düşmüştü artık gelmene gerek yok dedi doktorum . Tabi ben sizin gibi o aralıkta adet görmedim, o şekilde bir süreç geçirdim dediğim gibi gidip önce kan verin bence sonrasında doktor gerekli muayeneyi de yapar belki o değerin düsmemesinden alakasız hamilelikte olabilir bilemeyiz 🥰